Tuesday, March 31, 2009

hahahaha !!!

Sepasang suami isteri yg tinggal di suatu taman perumahan teres kat mana ntah le..
suaminya keje kilang je...isterinya dok umah, tak keja

suatu hari.. suaminya sakit kepala dan rasa demam2 tak sedap badan..
balik keja ptg tu pi la satu klinik swasta jumpa doktor untuk rawatan.. doktor nak peksa air kencing..tapi yang pagi2 punya..

esok pepagi tu, suami pun kencing la masuk dalam botol tak atas meja..dgn harapan nanti balik keja..nak wak pi jumpa doktor utk dipeksa..

isteri dok punggah cari bil letrik bil air pun sama le dok atas meja..dok tak dok tangan terkena botol jatuh pecah, air kencing bertabur..

isteri dah kecut dan takut.. kalau suaminya tahu mampuih le dia..so, dia kencing ganti dalam botol yg serupa..harap2 suaminya tak tahu, selamat la dia..

suami balik lepas keja..mintak botol kencingnya tu..isteri bagi je ngan selamba..
wak pi jumpa doktor yg kemarin tu la..

lepas peksa doktor senyum je...TAHNIAH.. Sah Mengandung!kata doktor pada si suami..

suami melopong terkejut...terus balik mengadu kat isteri dia..susah hati bukan main lagi...isteri nak tau gak apa halnya..

sambil mengeluh dia berkata :

'.. itu lah minah!! abg dok kata dah..abg dok atas minah pun nak dok atas juga..
selalu sangat minah naik atas abg ni..haa.. skang apa dah jadi..??? doktor dah sahkan abg pula yang mengandung!! "

isteri tergelak sampai berguling ..suami bersedih dan keliru.. tak menentu dok pikiag nanti cemana nak beranak!!

No comments:

Post a Comment

hehehe komenla banyak2 ek..thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...