IM HAPPY WIF MY LIFE

hari berganti hari,
minggu berganti minggu,
bulan berganti bulan...
aku mmg cukup gembira...
gembira dgn hidup aku ...
alhamdulillah,syukur pd Allah...

ahakkksss!!!!! ptg td terjumpa Nurul Akmal atau nama manje Kak Nang..
ekeke lepas SPM terus xberjmpa..adela dlm 7tahun.
windu sangat sbb dia adalah diantara kawan2 aku yg sangat care pasal aku..
kalau boleh aku nk jmpa smua kawan2 aku...rindu sangat.
huhuhu camanala rupa mrk skrang ni...hehehe

ermm ptg td gak aku sempat beli 2buah majalah..
majalah CLEO dan majalah RAPI..
wahhhh tiap2 hari beli majalah..
hehehe almaklumlah hobi aku membaca...

isk iskkk iskkkk pelik n terkejut aku dengan sesetengah lelaki yg
suka merendahkan martabat seorang wanita...

Last ,semoga hidup aku semakin ceria....bahagia dan semoga impian dan cita2 aku tercapai dlm masa terdekat ni..


Comments

Popular Posts