Orang gila itu adalah sahabatku ^_^


Teringat masa thn 2009...pernah kwn dgn org gila.

dia adalah seorang lelaki,dia ade jnggut pnjng,dia berkumis dan dia berjambang..baju

koyak2,kotor mcm kena minyak hitam .tp pelik sbb xbusuk. aku slalu bg dia nasi bungkus n

duit...selama setahun juga itulah kerja rutinku.stahun lps tu dia dh mnghilang diri.

Last year ade lelaki encem bayarkn menu aku kt restrn.pelik aku,dlm hati

'nk ngorat aku ke?' cehh terperasan diri. he3 rupanya itula dia org gilenya..

polis mnyamar rupenye ^_^ ..

**Terharu dan sedih kerana dpt tau dia xgila,dan dia sgt hensem..wakaka

**Tak terkata2 kerana org gila ucap terima kasih pd aku" thanks krn beri nafkah pd saya tiap2

hari,nak menolak nnt kantoi pula" ...


sape2 yg xberani dan ade lemah semangat jgnla mencuba k...

aku pernah................

* kena kejar dgn org gila,lintang pukang lari..

* pernah kena tarik kain ,org gila tu nk aku tambah duit lg kot..hehe

* paling best bila ade org gila tu panggil aku " Cik Datin "..dan orang gila tu baru je meninggl

dunia hujung 2010...Al-Fatihah



u all ade pngalaman mcmni, kongsikn bersama ♥ ♥ ♥

Comments

  1. wahhh...
    bace post ni mcm excited.
    teringin nak ada kebetulan macam tu.
    hahaha
    :D

    ReplyDelete
  2. shazana : mmg seronok..itu hanya kebetulan... kesimpulannya senang shj,hormat mereka..mereka sama mcm kita cuma dah nasib mereka Allah jdkan mrk mcm tu... ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

hehehe komenla banyak2 ek..thanks

Popular Posts