Telah berlaku,Sedang berlaku dan akan berlaku.

Apa yg telah berlaku,apa yg sedang berlaku bukan aku yg minta..dan apa yg akan berlaku aku xtau dan ianya bukan keinginan dari aku.Yang penting smua tu ada hikmah di sebalik apa yg berlaku,sedang berlaku dan akan berlaku.

Hari ni, aku adalah seorang gadis yg sangat puitis,sensitif, dan emosi....

... dan hari ni juga aku berfikir mengenai kehidupan.Fasa-fasa kehidupan aku sejak kanak-kanak,awal remaja,remaja dan kini.Apa yang akan berlaku di masa depan..apakah umur ku panjang untuk mencapai cita-cita dan impian yg selama ni aku impikan?

...apakah yg terjadi pd mama,abah,dan adik-adikku?Ya Allah ampunilah dosa-dosa mereka dan orang2 di sekeliling serta yg aku sayangi,cintai...panjangkanla umur mereka. Semoga aku mampu membahagiakan mereka..Aku sayang mereka...Aku tak sanggup kehilangan. Yup...aku xsanggup kehilangan.Kehilangan yg menyakitkan....


 

 

Comments

Popular Posts