wahai kaum adam,ini pesanan untukmu~~

aku percaya pd janji2 Allah swt.walau macamana sayangnya aku pd seseorang ,jika aku tidak mampu memilikinya..so aku terpaksa lepaskannya.Jika dia datang pd aku maka dia telah tercipta untuk aku.

Wanita bukan untuk di sakiti,di herdik,di pukul,didera..tetapi untuk di sayangi,dibelai,dimanjai,dijaga,dibimbing..apa yg aku tahu,terlalu banyak kes2 penderaan suami terhadap si isteri.so ape yg berlaku now? 

aku hanya boleh nasihatkan , carilah lelaki yg betul2 ikhlas sayang dan cintakan kita..cinta untuk selamanya...menyayangi,mengasihi,prihatin,peka dan paling penting mereka terdiri dr ciri2 beragama dan pembimbing yg baik... Susah nk jumpa?haha memang iyepon..

WAHAI KAUM ADAM,SILA BUKTIKAN KEPADA SAYA KAUM HAWA..BAHAWA KAMU TAK SAMA DENGAN KAUM ADAM YANG LAIN. HAHAHA AKU XJUMPA LAGI !!! ...indahnya kalau dapat seseorng yg peka pd kite,prihatin pd kite,tiap2 hari mesej,tiap2 hari call...bila xbalas dia bising,kalau xjawab call dia merajuk.indahnya~~~~tp bila dh 2-3bulan,smua tu dh xde lagi.kenapa ek?rasa terbiar n terabai sgt...WAHAI KAUM ADAM BOLEH EXPLAIN PD SAYA KAUM HAWA "MENGAPA"...
Apepun aku dh belajar hakikat dr seseorang yg aku amat cintai, 'xsmua org jahat dan xsemua org baik'.jadi renung2kanla...

Allah Maha Pengasih,mengetahui dan mengasihani...bantulah hambamu ini.amin.

Comments

Popular Posts