SAMPAI SYURGA -Faizal Tahir

MY FAVOURITE SONG & ARTIST

Sampai Syurga

Ku membenarkan jiwaku 
Tuk mencintaimu 
Ku persembahkan hidupku 
Tuk bersama kamu 

Dan diriku untuk kamu 
Belum pernah kumerasai begitu 

Semua itu telah berlalu 
Harapanku palsu 
Dan mungkin hari yang satu 
Terus ku tertunggu 

Di hatiku masih kamu 
Belum pernah ku ingin terus memburu 

Aku lemah tanpa kamu 
Ku inginmu dampingi ku 
Aku fahami aku bukan terbaik 
Tuk dirimu 

Sampai syurga kumenunggu 
Sampai syurga kucintamu 
Hanya satu 
Hanya kamu 

Ku membiarkan hatiku 
Tuk merinduimu 
Ku menghamparkan sakitku 
Tuk tatapan kamu 

Bersamamu harapanku 
Hilang dalam terang yang membutakanku 

Dan segala yang ku ada 
Kuberikan semua 
Untuk dirimu saja 

Ku mahu dirimu 
Bahagia tuk selamanya 
Biar sampai syurga 
Aku menunggu cinta darimu 
Agar ku sempurna 

Namun aku tetap aku 
Yang terbaik tuk diriku 

Hanya satu 

Aku lemah tanpa kamu 
Ku inginmu dampingi ku 
Aku fahami aku bukan terbaik 
Tuk dirimu 

Sampai syurga kumenunggu 
Sampai syurga kucintamu 
Hanya kamu

Comments

Popular Posts