Alam kanak2 yg xmembataskan

Im nobody's child,
Juz like the flowers,
Im growing wild,
No mummy's kisses
No daddy's smile,
Nobody want me....

masih teringat pd suatu peristiwa last week...tngah sedap2 menikmati kesedapan 'fish & chip' ,tibe2 aku tersentap bila sorang kanak2 ni bawa lari purse aku..cis! nasib baik sempat sorang abg ni kejar budak nih.
nkk marah xblh,sayu ade...sedih ade..kesian pon ade.xde sebab aku nak marah budak ni @ namanya Kamal.
aku wat2 garang hehe..
" adik, kakak nak tau kenapa bawa lari beg duit akak?kecil2 lagi dh pandai wat keje xberfaedah..ni nk berlatih jd peragut ke bila dh besar nnt?"
si Kamal ni xjawab,tp dia tunjuk kesan luka n bengkak2 kt badan dia..ade satu luka tu mcm dh nk terkeluar tulang n isi...adess!!! aku terkesima.
aku xtau nk cakap ape.." Adik jom makan akak belanja"
Mmg pelahap betul budak si Kamal ni makan,sepinggan nasi goreng dan sepinggan mi goreng.hehe air pulak 3cawan..mcm dh semiggu xmakan..
sambung later......

Comments

Popular Posts