gggghhrrr geram !!!



uikk dh lama xpos entri.al maklumla aku baru elok dr demam...mata letih nk mencari2 entri terbaru..

huhh??? wahhh gimana leh jd begini deh?..hehe xde ape nye,cuma henpon aku jatuh lubang jamban..wakakaka.Plupp!!! bunyi henpon jatuh...

tibe tibe....

aku dengar bunyi ringtone henpon aku "lagu sampai syurga"...wuaaaaa geramnya!!! sampai sekarang aku tertanya2 siapakan gerangan yg menelefon dan meng"sms"aku time tu...huhuhu~~~

Selepas itu aku menjadi emo ,emo, dan bertambah emo...kawan2 aku lg emo bila aku asyik tkar number jekkk,ekeke mintak ampun kawan2 sekalian...

wahhh bestnye bapak aku kursus sebulan kt ~IAB Genting Highland,lbh2 lg cuaca  yg panas membahang,kt sana sejuk.mmm bestnyerrr...wuaaa aku yg planning awal2 dgn teman nk ke sana terpaksa ditangguhkan...al maklumla takot terkantoi.huhu~~~


Love,


Comments

Popular Posts